کیسه های خرگوشی
کیسه های خرگوشی

کیسه های خرگوشی خلاقیتی دیگر از چشم بادامی ها

کیسه های خرگوشی خلاقیتی دیگر از چشم بادامی ها است که این روزها در شبکه های اجتماعی مورد توجه خاص کاربران قرار گرفته است. چرا که شاید شما نیز از فضای تکراری محیط زندگیتان خسته شده باشد. بنابراین با ایجاد تنوع در محیط اطراف به خوبی می توان شرایط تکراری خانه را تغییر دارد درست همانند خلاقیتی که ژاپنی ها در تولید کیسه خرگوشی از خود نشان داده اند. در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

کیسه های خرگوشی یکی از کارهای خلاقانه شرکت felissimo ژاپن است تا بتواند به افرادی که تمایل به تغییر در اطرافشان را دارند کمک کند تا از یکنواختی دکوراسیون منزلشان بیرون بیایند.

این کمپانی تا به حال ایده های زیاد و خلاقانه ای را در خصوص دکوراسیون و طراحی داخلی و به ویژه بسته بندی ارائه و به اجرا درآورده و طرفداران زیادی را نیز به خود جلب کرده است.

در این میان آن ها کیسه های دستی که در طول روز مصارف زیادی را دارند به صورت کیسه هایی با طرح حیوانات خانگی چاپ کرده است که موجب تنوع زیبایی در محیط می شود.

با این حال فکرش را بکنید! به حمام می روید و خرگوش دوست داشتنی تان را نیز کنار وان می برید. و یا خسته از خرید بر می گردید و خرگوش ناز و دوس داشتنیتان به شما لبخند می زند.

بنابراین این شرکت ژاپنی به منظور کاهش استفاده از پاکت های پلاستیکی برای ساخت این کیسه های جادویی از پارچه های متنوعی استفاده کرده است که الهام گرفته از پارچه های قدیمی و سنتی ژاپن است.

اگر این کیسه ها با طرح حیوانات خانگی را پسندیده اید می توانید با مراجعه به سایت felissimo  و با مبلغ 26 دلار آنرا تهیه کنید.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*