گربه ای که مسافر خاص خطوط مترو توکیو است!

این چندمین بار می باشد که گربه ای که مسافر خاص خطوط مترو توکیو است  در یکی از واگن های مترو دیده شده . این گربه باهوش همیشه در یک خط خاص سفر می کند و رفتارش برای بسیاری از مسافران عجیب و غریب است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

خطوط مترو توکیو یکی از مترو های بسیار پیچیده محسوب می شود .شرکت مترو توکیو در ژاپن از لحاظ حمل و نقل تعداد مسافران رتبه اول را در سراسر جهان  دارد و البته باید گفت که بر خلاف تعداد بالای مسافرانش هیچ گاه خیلی شلوغ نخواهد شد . ایستگاه های مترو در این کشور اغلب بسیار بزرگ بوده  و قوانینی دارند که همه مسافران باید به آن عمل کنند .

اما ما حالا قصد داریم از یک مسافر بسیار خاص در خطوط این مترو صحبت کنیم .مسافر خاص خطوط مترو توکیو که یک حیوان  بسیار باهوش است که بارها توانسته خود را به صندلی واگن های مترو برساند . مترو توکیو دارای 9 خط متفاوت است و جالب اینجاست که این گربه هر بار در یک خط خاص دیده شده و یعنی اینکه این گربه تا حدی باهوش است که مسیر خاص خود را دنبال می کند .

بردن حیوانات به داخل ایستگاه های مترو خلاف قوانین است ولی این گربه با زیرکی قوانین را دور زده و  توانسته خود را به داخل واگن ها برساند و مثل یک مسافر معمولی روی صندلی ها بنشیند . البته او هیچ مزاحمت و یا آزاری به دیگر مسافران نمی رساند و تا حدی ممکن رو صندلی ها خود را جمع و جور می کند .

پیش از این هم در سال 2013 تصاویری از یک گربه که بسیار به این گربه خالدار شبیه بود در فضای مجازی منتشر شد . اما هیچ گاه داستان زندگی این گربه ها که احتمالا به دلیل رفتار مناسبشان خانگی هستند مشخص نشده است .

با هم در خانه عکس تصاویر گربه ای که مسافر خاص خطوط مترو توکیو است را مشاهده می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*