برندگان مسابقه عکاسی Wildlife Photo

برندگان مسابقه عکاسی Wildlife Photo با موضوع حیات وحش

موضوع حیات وحش برای عکاسی عنوانی بسیار محبوب در میان عکاسان است . در این مطلب عکس های برندگان مسابقه عکاسی Wildlife Photo را  برای شما کاربران عزیز ارائه خواهیم کرد . در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه باشید .

برندگان مسابقه عکاسی Wildlife Photo جوایز جذابی از طرف کمپانی Bushcamp دریافت خواهند کرد. یک سافاری به زامبیا ، به نفر اول این مسابقات اهدا شد و برندگان جایگاه دوم و سوم نیز به ترتیب کیف دوربین و حسگر چرخشی دوربین هدیه گرفتند.

Wildlife Photo نام یک مسابقه عکاسی با موضوع حیات وحش است که هر سال برگزار می شود. عکاسی حیات وحش شاخه‌ ای از  هنر عکاسی است که در آن از حیوانات وحشی ، در محیط طبیعی زندگی آنها مانند جنگل عکسبرداری می شود.

عکاسی حیات وحش در سال 2016 نیز، همانند سالهای گذشته برگزار شد و به تازگی برندگان این مسابقه معرفی شده اند. داروان این مسابقه اذعان داشتند که انتخاب برنده از میان آثار ارسالی کار بسیار سختی بوده است.

عکاسی در این سبک ، نیاز به دانش و تجربه فراوانی هم در زمینه عکاسی و هم رفتار حیوانات وحشی دارد. عکس ها باید بصورت طبیعی گرفته شوند و عکاسان باید توان اثبات طبیعی بودن تصاویر را داشته باشند. حیوانات اهلی نمی توانند جز سوژه های این مسابقه عکاسی باشند.

نفر اول این دوره مسابقات ، عکسی است که “دیلون اندرسون” از یک مارگا گرفته است. مارگا یک نوع از پلنگ کوچکی است که بومی آمریکای جنوبی می باشد . این پلنگ در جنگل های آمازون زندگی می کند و عکسی که اندرسون گرفته ، این حیوان گریزپا را در تاریکی شب جنگل های آمازون به تصویر می کشد. گرفتن عکسی اینچنینی ، نیار به سرعت و دقت عمل زیادی دارد و کاری بس دشوار بوده است.

یکی از داوران این مسابقه به نام “ویل بورارد لوکاس” که یک عکاس حرفه ای در ژانر حیات وحش محسوب می شود ، در خصوص عکس اول از برندگان مسابقه عکاسی Wildlife Photo می گوید:

دیلون حس قدرت و اقتدار این گربه وحشی را به تصویر کشیده است. سایه جنگل های آمازون و نوری که در زمینه بر روی گیاهان جنگلی افتاده است ، زیبایی دوچندانی به این پلنگ بخشیده است. نگاه مستقیم مارگا به دوربین نیز یکی دیگر از علل ساخته شدن عکسی اینچنین تاثیرگزار و فوق العاده بوده است.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*