صورت گربه ها

تصاویری از شکار صحنه‌هایی از صورت گربه ها

تصاویری از شکار صحنه‌هایی از صورت گربه ها توسط عکاس ژاپنی ماسااوکی یوکی  تهیه شده است . او تمامی این تصاویر را از گربه های ولگردی گرفته که در خیابان ها پرسه می زنند . ژست های گربه ها در این تصاویر بسیار جالب و تا حدودی هم خنده دار است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

ماسااوکی این تصاویر از  صورت گربه ها  را در منطقه ای به نام شیتی ماشی در توکیو شکار کرده است . این منطقه در توکیو پر از گربه های ولگرد است و آنها چهره منطقه را خراب کرده اند . اما ماسااوکی عاشق گربه هاست و شیتی ماشی برایش یک محله دوست داشتنی می باشد . او با دوربینش آنقدر در این محله پرسه می زند تا  صورت گربه ها از حالت عادی خارج شود در این لحظه بدون اتلاف وقت یک تصویر جالب از گربه را ثبت خواهد کرد .

ماسااوکی یوکی در مورد این تصاویر از عکس هایش این چنین توضیح می دهد : من دیوانه وار دوست دار گربه ها هستم و می خواهم به تمامی شهر های ژاپن سفر کنم و از تمام گربه های ولگرد عکاسی کنم . او مکان گرفتن عکس هایش را منطقه شیتی ماشی اعلام کرده اما هیچ گاه بطور دقیق از موقعیت عکس چیزی نگفته است .

عکس هایی که او از گربه ها گرفته در ژست های جالبی مثل کشش بدن ، چرت زدن ، دعوا کردن و یا هنگامی است که آنها در حال یک نوع نگاه احمقانه به اتفاقات اطراف خود هستند .

ماسااوکی یوکی حدود 3000 عکس بسیار حرفه ای از گربه ها دارد که همه را در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کند . صفحه اینستاگرامی وی حالا بیش از 50 هزار دنبال کننده دارد . اگر شما هم جز علاقمندان به گربه ها هستید می توانید او را در این شبکه به آدرس ( okirakuoki@ ) دنبال کنید .

با هم در خانه عکس تصاویری از شکار صحنه‌هایی از صورت گربه ها را مشاهده می کنیم.

درباره

۲ دیدگاه

  1. روغن خراطین

    سلام

    جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون ۱ ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

    هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

    سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

    ممنون

  2. سلام
    من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
    با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
    ممنون

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*