نقاشی های آبرنگ

تصاویری از نقاشی های آبرنگ از جاذبه های گردشگری شهر میلان ایتالیا

هنرمند ایتالیایی ویکتوریا کاراوچنکو به تازگی نقاشی های آبرنگ از جاذبه های گردشگری شهر میلان را کشیده است . در ادامه تصاویری از زیباترین آثار او را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . با خنه عکس همراه شوید .

نقاشی های آبرنگ سابقه‌ ای کهن دارد و حتی ردپای آن به نقاشی‌ های درون غار اروپای پله لیتیک و نگارنوشت‌ های مصریان قدیم می‌ رسد. ویکتوریا کاراوچنکو نیز به همین دلیل در پروژه جدید نقاشی خود جاذبه های گردشگری شهر میلان را با استفاده از آبرنگ به تصویر کشیده است .از نظر این هنرمند، هنر از بی ریایی و صمیمیت می آید و در حقیقت هر هنری در هر شکلی باید با مخاطب در مورد احساسات صحبت کند و در این میان عقل و منطق جایی ندارند . ویکتوریا کاراوچنکو در این نقاشی های آبرنگ قصد دارد بگوید که چرا در این شهر احساس خوبی دارد .

شهر میلان در مرکز استان لومباردی در شمال ایتالیا , با جمعیت ۱،۳۴۹،۴۲۶ نفر و مساحت ۱۸،۱۶۷ کیلومتر مربع،دومین شهر پر جمعیت ایتالیا بعد از رم می باشد.در ابتدای سده ۶ (پیش از میلاد) توسط اینسوبری ها ساخته شد و در ۲۲۲ (پیش از میلاد) توسط رم باستان فتح شد و نام آن به مدیولانوم تغییر یافت.اهمیت این شهر به تدریج تا تبدیل شدن به پایتخت امپراتوری روم غربی افزایش یافت.در طول زمان، نقش های مختلفی در تاریخ ایتالیا ایفا کرد که از جمله میتوان به پایتخت و مرکز سیاسی و فرهنگی دوک‌نشین میلان در دوران رنسانس و پایتخت پادشاهی ایتالیا در دوران ناپولیونیک اشاره کرد.در حوزه فرهنگی از قرن چهاردهم، مرکز اصلی چاپ و نشر کتاب در ایتالیا می باشد و به لطف لا اسکالا و سنت قدیمی اپرا در آن یکی از شهر های مهم موسیقی جهان به حساب می آید.در طی انقلاب صنعتی به پایتخت اقتصادی ایتالیا تبدیل شده و با همراهی شهرهای تورین و جنوا مثلث صنعتی در اروپا را تشکیل دادند.

ویکتوریا کاراوچنکو ( Viktoria Kravchenko ) تصمیم گرفته که بجای عکاسی از جاذبه های گردشگری شهر میلان از هنرش در کشیدن نقاشی های آبرنگ استفاده کند و با این روش دید بهتری از معماری کهن این شهر را به مخاطبان ارائه کند . در این تصاویر نقاشی هایی از دروازه قدیم میلان، تراموای، نمای دور از کلیسای جامع، منطقه «Santa Maria del Carmine»  و ستون های سن لورنزو را تماشا خواهید کرد .

البته جالب است بدانید در این شهر جاذبه های دیگری همچون میدان دل دوومو، تئاتر Teatro della Scala، مجسمه لئوناردو داوینچی، مجتمع نمایشگاهی تجاری فیرا میلان نیز وجود دارند که ویکتوریا احتمالا در آینده به سراغ کشیدن آنها نیز خواهد رفت .

 

باهم در خانه عکس تصاویری از نقاشی های آبرنگ از جاذبه های گردشگری شهر میلان ایتالیا را تماشا خواهیم کرد .

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*