نقاشی های سبک رئال با مداد

تصاویری از نقاشی های سبک رئال با مداد که بسیار حیرت انگیز هستند

طراحی پرتره یکی از پرطرفدارترین شاخه ها در هنر نقاشی به حساب می آید و کشیدن نقاشی های سبک رئال نیز در این هنر یکی از سخت ترین کارها است . در این مطلب نقاشی های سبک رئال با مداد را برای شما آماده کرده ایم که توسط هنرمند نیجریه ای آرینز استنلی طراحی شده اند . در ادامه با خانه عکس همراه شوید .

نقاشی های سبک رئال با مداد که توسط هنرمند نیجریه ای آرینز استنلی طراحی شده اند تا حدی واقعی و شگفت انگیز هستند که شاید تصور کنید حقه ای در تهیه آنها نهفته است . اما هر کدام از این آثار هنری حاصل 100 ساعت کار بی وقفه آرینز استنلی بوده و هیچ حقه نیز در کار نیست . او به دلیل از بین بردن شبه ها در این مورد بصورت مرحله به مرحله از روند طراحی آثاراش را به اشتراک گذاشته است .

جالب است در مورد سبک رئال بدانید رئالیسم به صورت جامع و کلی به مفهوم حقیقت، واقعیت و وجود مسلم، و نیز نفی تخیلات و امور ناممکن و غیر عملی است. واژه ی «رئالیسم» در هنرهایی نظیر نقاشی، ادبیات و فلسفه، همچنین در مسایلی نظیر ارتباطات بین الملل مطرح می شود.نقطه شروع سبک رئالیسم (Realism) را می توان اوایل قرن 19 میلادی دانست که در این دوره نقاشانی در اروپا و سایر نقاط دنیا به این سبک هنری تمایل نشان دادند.در این سبک هنری، هنرمند سعی دارد واقعیت های دنیای پیرامون خویش را همان گونه که به چشم می آیند و همان گونه که برای سایر انسان ها قابل رویت هستند به نمایش در آورد. به عبارت دیگر در این سبک، نقاش آنچه را که به چشم مشاهده می نماید بدون هیچ گونه اغراق یا دخالت احساسات شخصی خویش به تصویر می کشد. ایوان شیشکین هنرمند روسی یکی از پیشگامان کشیدن نقاشی در سبک رئال است.

برای طراحی چنین آثاری هنرمند باید صبر و حوصله زیادی به خرج دهد و همچنین دقت به جزئیات باید در سر لوحه کار قرار گیرد . اما چیزی که باید بدانید این است که کشیدن نقاشی در سبک رئال کار غیر ممکنی نیست و هر کسی می تواند با تمرین و پشتکار چنین آثاری را خلق نماید .

در نقاشی های سبک رئالیسم، نقاش سعی در انتقال خوبی ها، بدی ها، زشتی ها و زیبایی های جهان هستی به صورتی واقع گرایانه و خالی از خیال پردازی و احساس گرایی های غیر واقعی را دارد. نقاش به روی بیننده پنجره ای را می گشاید تا بیننده را با گوشه ای از دنیای پیرامون خویش آشنا کرده و به حقایق این دنیا آگاه سازد، به همین خاطر این سبک را رئالیسم (واقع گرایی) می نامند.

باهم در خانه عکس تصاویری از نقاشی های سبک رئال با مداد که بسیار حیرت انگیز هستند را تماشا خواهیم کرد .

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*