پرتره حیوانات

تصاویر دیدنی از پرتره حیوانات اثر عکاس اوکراینی سرگئی پولیوشکو

تصاویر دیدنی از پرتره حیوانات اثر عکاس اوکراینی سرگئی که در موقعیت های مختلف آن ها را به ثبت رسانده است را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . این  عکاس و هنرمند در زمینه های هنری زیادی مهارت دارد اما زیباترین مجموعه آثار او، پرتره ها خاصی هستند که از چهره حیوانات به ثبت رسانده است. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس  همراه باشید .

سرگئی علاوه بر عکاسی، به فعالیت های زیادی از جمله معماری و تبلیغات خیابانی نیز مشغول است. اما مهارتی که او را صاحب نام ساخته، خلق پرتره های زیبا از حیوانات است. او دارای چند مجموعه زیبا پرتره از حیوانات می باشد . آثار سرگئی نشان از دقت و ظرافت بالایش دارد. وی از سگ خانگی گرفته تا گربه وحشی و سنجاب عکس های فوق العاده ای گرفته و آن ها را در مجموعه پرتره حیوانات قرار داده است.

عکاسی پرتره یکی از مشهور ترین انواع عکاسی است که هم در بین عکاسان آماتور و هم حرفه ای انجام می شود. این نوع عکاسی در زمینه های شخصی مثل عکاسی از دوستان، افراد خانواده و حتی حیوانات نیز انجام می پذیرد. یک عکاس پرتره حرفه ای با استفاده از تکنیک های عکاسی مثل استفاده از نور، رنگ ها و ترکیب بندی, عکس های با کیفیتی می گیرد.

جالب است بدانید، پروژه عکاسی ملی – جغرافیایی چند سالی است که در راه مبارزه با انقراض گونه‌های حیوانی گام‌های مثبتی برداشته است و با ثبت پرتره‌ حیوانات که در اسارت به سر می‌برند، مردم جهان را به مراقبت‌های ساده از آن‌ها دعوت می‌کند . در حال حاضر این مجموعه شامل بیش از 5000 گونه حیوانی است که توسط عکاسی با نام جوئل ساتور ثبت و جمع‌ آوری شده است و هدف وی به تصویر کشیدن 12000 گونه اسیر و رو به انقراض در کره زمین است.

با هم در خانه عکس پرتره های دیدنی از پرتره حیوانات اثر عکاس اوکراینی را تماشا می کنیم.

درباره

یک دیدگاه

  1. چه عکسای با مزه ای

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*