داستان جالب زمین گیر کردن جنگنده F-۲۲ توسط زنبورها + عکس

توقف جنگنده مدرن F-۲۲ توسط ۲۰ هزار زنبور عسل و لانه سازی عجیب زنبورها بر روی بال این جنگنده در حالی رخ داد است که به گفته کارشناسان نظامی هیچ سیستم پروازی توانایی مقابله با این هواپیمای جنگنده F-۲۲ و ایجاد مشکل برای آن را ندارد اما خبر می‌رسد که حمله زنبورها یک فروند F-۲۲ را در آمریکا زمین گیر کرده‌اند. در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

داستان زمین گیر کردن جنگنده مدرن F-۲۲ توسط زنبروها به این صورت بوده است که چندی پیش دسته بزرگی از زنبورها خود را به محل خروج گازهای داغ سیستم موتوری یک فروند جنگنده F-۲۲ رسانده و با طرز عجیبی در اطراف آن نشستند. این اتفاق عجیب در پایگاه هوایی واقع در ویرجینیا روی داد تا عملا جنگنده مورد نظر زمین‌گیر شود.

ناتوانی خدمه این پایگاه در دور کردن زنبورها موجب شده است آن ها به دنبال افراد حرفه‌ای باشند که بتوانند از عهده متفرق کردن زنبورها برآیند.کارشناسانی که برای بررسی این موضوع راهی پایگاه هوایی ویرجینیا شدند اعلام کردند که با بزرگ‌ترین گروه زنبورهایی روبه‌رو شده‌اند که تاکنون دیده‌اند.

آنها از لوله‌های متصل به سیستم‌های مکنده برای شکار زنبورها و جمع‌آوری آنها در محفظه‌ای مخصوص استفاده کردند. کارشناسان وزن این زنبورها را حدود چهار کیلوگرم که معادل ۲۰ هزار زنبور می‌شود عنوان کردند.

با هم در خانه عکس تصاویری از لانه سازی عجیب زنبورها در جنگنده F-۲۲ را تماشا می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*