رتوش حرفه ای

رتوش حرفه ای عکس های بسیار قدیمی توسط تتیانا دیاچنکو هنرمند اوکراینی

حتما شما هم در آلبوم های قدیمی خود عکس های بسیار کهنه ای دارید که رنگ و روی چندانی برای آنها باقی نمانده و نیاز به یک رتوش حرفه ای دارند . پیشنهاد می کنم نگاهی به این تصاویر از تتیانا دیاچنکو بیاندازید تا ببینید چطور می توان این عکس های قدیمی را از روز اول خودشان نیز بهتر کرد .

رتوش حرفه ای عکس ها کار بسیار دشواری است که نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد اما حالا خانم تتیانا دیاچنکو از کشور اوکراین که مهارت بسیار بالایی در زمینه کار با نرم افزار فتوشاپ دارد توانسته با رتوش حرفه ای عکس های بسیار قدیمی به شهرت فوق العاده ای در این زمینه برسد . اگر نام Tetyana Dyachenko را در اینترنت مورد جستوجو قرار دهید خودتان متوجه شهرت و محبوبیت این هنرمند خواهید شد .

اکثر عکس هایی که تتیانا آنها را مورد روتوش حرفه ای قرار می دهد به حدی کهنه و قدیمی هستند که حتی گاهی اوقات صاحبان عکس ها نیز نمی توانند تصویر فرد حاضر در عکس را به درستی تشخیص دهند اما تتیانا با استفاده از تکنیک های بسیار حرفه ای برای بازیابی عکس ها می تواند کاری کند که آنها از روز اول هم بهتر شوند .

تصاویری که در این مجموعه از عکس های قدیمی خواهید دید همگی بصورت سفارشی توسط این هنرمند روتوش شده اند . تتیانا دیاچنکو به ازای هر ساعتی که رو عکس ها کار کند مبلغ 20 دلار یعنی چیزی معادل 70 تا 80 هزار تومان را از مشتری خواهد گرفت و طبق گفته او هر عکس بطور معمول چیزی در حدود 3 تا 5 روز زمان خواهد برد .

همانطور که می توانید مشاهده کنید در بسیاری از عکس های زیر مایعاتی رو تصاویر ریخته شده که آنها را تا حد زیادی محو کرده است اما این هنرمند توانسته با استفاده از تکنیک های منحصر بفردی روی تصاویر رتوش حرفه ای انجام داده و یک عکس با کیفیت از آن ایجاد کند .

باهم در خانه عکس تصاویری از رتوش حرفه ای عکس های بسیار قدیمی توسط تتیانا دیاچنکو هنرمند اوکراینی را تماشا می کنیم .

درباره

۳ دیدگاه

  1. بنفشه زیتون

    مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

  2. اقا لینک مطلبو من پیدا نکردم.میشه راهنماییم
    کنید؟

  3. سلام عالی بود

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*