رولزرویس گوست نقاشی شده با الماس
رولزرویس گوست نقاشی شده با الماس

رولزرویس گوست نقاشی شده با الماس واقعی در نمایشگاه خودرو ژنو

جدیدا تصاویری از نقاشی حیرت انگیز رولزرویس گوست با الماس واقعی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی نگاه دوستداران به این مدل از خودرو را در حالی به خود جلب کرده است که این خودرو حیرت انگیز فقط یک مدل معمولی از رولزرویس گوست است و اصلا جز مدل های تجملاتی رولزرویس نیست و با کاری ظریف و پوششی از الماس بر بر روی بدنه این خودرو نقاشی شده است که روح سرگردان رولزرویس را در شب درخشان می کند. در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

برای دیدن رولزرویس گوست نقاشی شده با الماس واقعی کافی است که غرفه رولزرویس در نمایشگاه ژنو را بگردید ، قطعا درخشش پوسته خارجی این خودرو نظرتان را به خود جلب خواهد کرد. رنگی عجیب که که از این خودرو همانند الماس می‌درخشد ، درست همان الماس واقعی است.

این مدل رولزرویس گوست در واقع خودرویی است که با پودر الماس واقعی نقاشی شده و در نقاشی بدنه اش از ۱۰۰۰ ریز الماس استفاده شده است تا برق آن چشمانتان را بگیرد. نام این رنگ خاک الماس گون نام دارد و در کارخانه اصلی رولزرویس ساخته شده است. رولزرویس ادعا کرده که این خاک الماسی، گران‌ترین رنگ ساخته شده تاریخ این شرکت محسوب می‌شود.

مراحل تست رنگ الماس روی بدنه رولزرویس گوست حدود دو ماه طول کشید. این شرکت لوکس‌ساز قصد داشت تا از  ذرات جواهر روی بدنه خودرو در قالب رنگ خودرو مطمئن شود. نتیجه تمامی این آزمایش‌ها که روی خودروی گوست شرکت داده شده در نمایشگاه ژنو دیده می‌شود، رنگی شفاف، براق و دست‌نیافتنی است. البته رولزرویس از این خودرو در بخش بالایی بدنه گوست استفاده کرده است.

تجملات درون رولزرویس گوست نیز بسیار گسترده و عظیم است. میزها برای سرنشینان عقب و صفحات نمایشگر برای تک تک سرنشینان از معدود امکانات فراوان این خودرو هستند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*