سفری به آبشار آتشین پارک ملی یوسمیتی کالیفرنیا + عکس

سفری به آبشار آتشین پارک ملی یوسمیتی کالیفرنیا، شاید در علم واقعیت برای مهمه ما رخ ندهد اما در سایت میهن پست بلیط های رایگانی برای شما رزرو شده است.سفری که به همت عکاسی ۲۰ ساله بنام مایکل ماریانت برای ما مهیا شده است که به قول خودش در سال‌های اخیر عکس‌های زیادی از این آبشار گرفته‌ است اما عکس‌های جدید او بسیار جذاب‌تر و دیدنی‌تر از قبل شده است.

آبشار آتشین پارک ملی یوسمیتی کالیفرنیا در روزهای خاصی از سال تبدیل به جریانی از آتش می‌شود.به عبارتی دیگر این آبشار برای چند هفته در ماه فوریه با توجه به شرایط مناسب در زمان غروب آفتاب، آبشاری در پارک ملی یوسمیتی به مدت ۱۰ دقیقه شبیه به جریانی از آتش می‌شود. که در این میان بازدیدکنندگان این آبشار هم عکس‌های دیدنی از آن تهیه کرده اند که بسیار جالب و دیدنی هستند.

توضیح بیشتر این که این پدیده زمانی رخ می‌دهد که برف و باران به اندازه کافی در کوه‌ها جاری شده باشد تا آب آبشار تامین شود و آسمان صاف و خورشید در حال غروب باشد تا با ایجاد زاویه نور توهم گدازه ایجاد شود.

رئیس پارک در این خصوص می گوید: مطمئن نیستیم که این آبشار بهترین آبشار آتشین در دنیا باشد اما احتمالا نسبت به چند سال گذشته جذاب‌تر و زیباتر است.این آبشار در منطقه El Capitan ، حداقل برای چند روز آینده تا زمانی که نور خورشید در زاویه مناسب باشد، قابل مشاهده است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*