شگفت انگیز ترین هتل های جهان

شگفت انگیز ترین هتل های جهان را به روایت تصویر در خانه عکس تماشا کنید

تصاویری از جالب ترین و شگفت انگیز ترین هتل های جهان را در این مطلب برای شما جمع آوری کرده ایم  که این تصاویر به خوبی نشان می دهند که همیشه لوکس بودن و داشتن امکانات زیاد در هتل ها برای جذب مشتری کافی نیست بلکه استفاده از ساختار های عجیب و غریب نیز در جلب توجه گردشگران بسیار موثر تر است . در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.

هتل یخی سویدن در شهر جوکاسجاروی سوئد : سویدن بزرگترین و نخستین هتلی در جهان است که صد در صد از یخ و برف ساخته شده و این ویژگی هتل یخی سویدن را به یکی از شگفت انگیز ترین هتل های جهان تبدیل کرده است .

هتل فری اسپیریت اسفیرز در ونکوور کانادا : این هتل که در سواحل کوالیکوم قرار دارد اتاق هایی گوی مانند و آویزان در هوا دارد.

شگفت انگیز ترین هتل های جهان
هتل آزادی در بوستون ایالت ماساچوست : این هتل که تاریخ ساخت آن به 1851 بر می گردد تا دهه 1990 زندانی وحشتناک بوده و بعدا تغییر کابری داده است.

مسافرخانه هانگ انگا یا خانه عجایب  در دا لات ویتنام : ساختار عجیب و غریب آن مشابه خانه های کوتوله ها در کارتون هاست.

اقامتگاه قطبی کاکسلاوتانن در شهر ساریسکلا در فنلاند : در این هتل علاوه بر هیجان قرار گرفتن در زیر چندین متر برف می توانید در ایگلوهای (کلبه برفی اسکیموها) شیشه ای از نزدیک شفق قطبی را نیز به نظاره بنشینید!

شگفت انگیز ترین هتل های جهان

هتل تاکستان مارکز دِ ریسکال در اِلسیِگو اسپانیا : این هتل فوق العاده توسط معمار معروف فرانک گِهری (Frank Gehry) طراحی شده و تجربه ای بی بدیل از زندگی در تاکستان های  اسپانیا را در اختیار شما قرار خواهد داد.

مسافرخانه کپسولی اوزاکا در اوزاکای ژاپن : این مسافرخانه مدعی است که قدیمی ترین اقامتگاه کپسولی در جهان است. کپسول های این اقامتگاه کاملا هم اندازه بوده و از فضای آن ها به بهترین نحو استفاده شده است طوری که مسافران در این فضای کوچک احساس راحتی خواهند کرد.

شگفت انگیز ترین هتل های جهان

هتل درختی با اتاق های مکعبی آینه ای در شهر هارادس سوئد : اتاق های درختی آینه ای این هتل در میان درختان انبوه جنگل شهر هارادس سوئد تقریبا نامرئی به نظر می رسند.این جعبه های آینه ای با مساحت ۳۰ متر مربع در ارتفاع ۱۲ متری قرار گرفته اند.

هتل ولیگتویگسوییت تووگ در شهر تووگ هلند : این هتل در واقع یک هواپیمای مدل ایلیوشین (Ilyushin) 18 چهار موتوره و متعلق به دهه ۱۹۶۰ است که امکاناتی از قبیل محل سرو نوشیدنی، آشپزخانه، سونا و جکوزی در آن وجود دارد که این هتل را به یکی از شگفت انگیز ترین هتل های جهان تبدیل کرده است .

هتل ماسریا توره کوکارو در شهر فاسانو ایتالیا : این هتل در یک خانه رعیتی قدیمی به شکل قلعه با قدمت دو قرن بنا شده است. جالب ترین مکان این هتل اتاق های آن هستند که همگی درون یک غار ساخته شده اند.

 

مسافرخانه ویگوام در  شهر هالبروک ایالت آریزونا : اتاق های استراحت این مسافرخانه همانند چادرهای سرخ پوستان است و برای حمل و نقل هم از ماشین های قدیمی استفاده می شود.

عمارت زرافه در نایروبی کنیا : این عمارت 30 هکتاری که در دهه 1930 ساخته شده در میان جنگل قرار دارد.

اقامتگاه دیهان ایواسیون در پلومل فرانسه : این اقامتگاه در میان یک مزرعه خانوادگی واقع شده است که امکانات خواب منحصربفردی از جمله خواب در میان درختان را برای شما فراهم می آورد. جالب ترین ویژگی این اقامتگاه خیمه های حبابی شفاف آن است که چندین متر در هوا معلق بوده و به شما اجازه می دهد نمایی پانورامیک از محیط اطراف داشته باشید.

هتل چَتیو پووچی در ساحل پومپانو ایالت فلوریدا : این هتل اختصاصاً برای سگ ها و گربه ها ساخته شده است.

کمپ  خیمه ای گوبی دیسکاوری دو در اولانباتار مغولستان : این کمپ با استفاده از خیمه های سنتی مغولی در پارک ملی گوبی گوروانسایخان (Gobi Gurvansaikhan) در جنوب مغولستان ساخته شده است. اقامت در این هتل شما را با فرهنگ مغولی آشنا کرده و می توانید سوار شتر شده و روش های سنتی زندگی مغول ها را تجربه کنید. همچنین فرصت خواهید یافت با صحرانشینان محلی نیز آشنا شوید.

اقامتگاه خانه های قایقی دیسکاوری در مرداب های ایالت کرالا در هند : این اقامتگاه های سیار به عنوان بخشی از خدمات هتل های زنجیره ای مالابار اسکیپس (Malabar Escapes) در کانال های مردابی ایالت کرالا در هند فعالیت می کند و یکی از شگفت انگیز ترین هتل های جهان محسوب می شود . درون این کرجی های ساخته شده از حصیر تمامی امکانات یک اتاق مجلل و راحت تعبیه شده است. هر قایق کاپیتان، راننده، گارسون و آشپز مخصوص به خود را دارد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*