قارچ های استرالیایی

قارچ های استرالیایی و دنیای شگفت انگیزی که خلق نموده اند

یکی از سوژه های مورد علاقه و جذاب برای عکاسان ، قارچ ها می باشند. قارچ های استرالیایی به واسطه تنوع و ظرافتی که دارند باعث خلق دنیایی جادویی و جذاب برای عکاسان شده اند که در ادامه تعدادی از آنها را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم .

قارچ های استرالیایی را می توانید در گوشه و کنار این کشور در گونه ها و شکل های مختلفی بیابید . یک عکاس حرفه ای از کشور استرالیا به اسم استیو اکسفورد تصاویر زیبا و منحصر بفردی را از چند گونه قارچ با دوربین عکاسی ثبت نموده است که به گفته خودش بیشتر این قارچ ها را در حیاط پشتی منزلش یافته است.

آقای اکسفورد مالک قطعه ای زمین از جنگل های شمالی استرالیا است . این جنگل دارای آب و هوای گرمسیری بوده که می توان تنوع زیادی از گیاهان ، جانوران و نیز قارچ ها را در آن به وفور ببینید.

وقتی استیو تصمیم به ثبت تصاویر از گونه های مختلف قارچ ها در زمین خود می کند ، متوجه می شود بسیاری از گونه های قارچ موجود در قطعه زمینش تا به حال توسط هیچ گیاه شناس یا دانشمندی گزارش و مستند نشده اند به همین دلیل وی به کاوش در زمینه ثبت تصاویر از قارچ های گوناگون این منطقه علاقمند می شود .

جالب است بدانید در جهان 4 میلیون گونه قارچ وجود دارند که بیشترین گونه های کشف شده تا کنون از نوع قارچ های بزرگ بوده اند و این در حالیست که هنوز گونه های کوچکتر از این جاذبه زیبا کشف نشده اند.

آقای اکسفورد علاقه زیادی به ثبت تصاویر از گونه قارچ های کوچک و ریز دارد. وی در حیاط پشت خانه اش با احداث کارگاهی انواع قارچ ها را پرورش داده است ولی با این حال علاقه  وی فقط در ثبت تصاویر از قارچ ها محدود نمی شود و از هر زیبایی بکر در طبیعت نیز عکس برداری می کند.

باهم در خانه عکس تصاویری از قارچ های استرالیایی را تماشا می کنیم .

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*