نقاشی‌های حیرت انگیز هایپررئالیسم با رنگ روغن

زمانی که نقاشی‌های حیرت انگیز هایپررئالیسم با رنگ روغن  را مشاهده کنید احتمالا تعریف های ذهنیتان از نقاشی تغییر خواهد کرد . این تصاویر عکاسی شده نیستند و هنر دستان مایک دارگس هنرمند با استعداد آلمانی می باشند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

مایک به گفته خودش از 3 سالگی نقاشی کردن را آغاز کرده است او در هیچ هنرستانی نقاشی را فرا نگرفته و فقط خیلی زود استعدادش در این زمینه کشف شده . مایک پس از اتمام مهدکودک نقاشی با رنگ روغن را بصورت تجربی شروع کرد و در زمانی که تنها 8 ساله بود اولین آثارش را بفروش رساند . او وقتی به 14 سالگی رسید کار هنری خود را در انجام تتو ادامه داد و پس از آن تصمیم گرفت که یک هنرمند واقعی باشد .

سوژه نقاشی مایک دارگس پرتره است و او این تصاویر را در سبک فزون‌واقع‌نمایی یا هایپررئالیسم با رنگ روغن و استفاده از رنگ های بسیار متنوعی می کشد . حقیقتا به سختی می توان تشخیص داد که آثار او نقاشی هستند و یا اینکه عکاسی شده می باشند.

بهترین نقاشی‌های هایپررئالیسم معمولاً آن‌هایی‌اند که با عکس اشتباه گرفته می‌شوند و همین است که توانایی یک هنرمند فزون‌واقع‌نما را نشان می‌دهد؛ توانایی تکنیکی تولید یک نقاشی که آن‌قدر به واقعیت نزدیک باشد که با عکس اشتباه گرفته شود. نقاشان این سبک در این روند آن‌قدر بر عدم دخالت در واقعیت تأکید دارند که کارشان ماشینی به نظر می‌رسد. اما یک هنرمند موفق کاری می‌کند که توانمندی در پس کار ظاهراً ماشینی تابلوهای فزون‌واقع‌نگار پنهان شود.

هایپررئالیسم در فارسی به «فراواقعیت» هم ترجمه شده‌است در واقع فزون‌واقع‌نمایی به عنوان پیشرفتی در روش ساخت آثار نقاشی و مجسمهٔ فوتورئالیسم به‌شمار می‌آید. این اصطلاح اولین‌بار در اوایل دههٔ ۲۰۰۰ در ایالات متحده آمریکا و اروپا به عنوان یک جنبش هنری مستقل و یک سبک هنری ظهور کرده‌است.

با هم در خانه عکس تصاویری از نقاشی‌های حیرت انگیز هایپررئالیسم با رنگ روغن را مشاهده می کنیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*