سفری به نمایشگاه خودرو تهران 2017 و تماشای خودروهای کلاسیک

نمایشگاه خودرو تهران ۲۰۱۷ در حالی در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد که تهران امسال در این نمایشگاه میزبان خودروهایی خاص ، اعم کلاسیک و خودروهای مختلفی با مدل ۲۰۱۷ نیز بوده است . در ادامه با خانه عکس همراه شوید.

البته جالب اینجاست که نمایشگاه خودرو تهران ۱۳۹۵ Tehran Auto Show 2017 بعد از شانزده سال و برای اولین بار در محل نمایشگاه‌های شهر آفتاب برگزار شده است.

نمایشگاه خودرو تهران ۲۰۱۷ و شیوه برگزاری آن مورد استقبال رسانه ها نیز قرار گرفته است چرا که بعد از حدود یک دهه، در حالی که بسیاری انتظار نمایشگاه خوبی را نداشتند یا حداقل تصور می‌کردند در شرایط چندان جذابی برگزار نشود اما برخلاف انتظارها و اکثر پیش‌بینی‌ها ، این نمایشگاه روزهای خوبی را پست سر می گذارد.

با نگاهی به نمایشگاه خودرو تهران ۲۰۱۷ خواهیم دید که کیفیت ساخت برخی غرفه‌ها در حد نمایشگاه‌های بین‌المللی اروپایی و آسیایی مثل پکن و شانگهای بود، همچنین بیشتر برند‌ها خودروهای جدیدی را معرفی کردند.

اولین خودروی رونمایی شده هاچ‌ بک جذاب دی‌ اس به‌ نام دی‌ اس ٣ بود که دیروز صبح رونمایی شد. سپس در ادامه میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵‌ ، در غرفه میتسوبیشی رونمایی و در غرفه جذاب رنو هم نسل جدید شاسی‌بلند کولئوس رونمایی شد.

در غرفه تویوتا هم تویوتا کراس کوپه سی‌اچ‌آر به نمایش در آمد. همچنین نسل جدید شاسی‌بلند پرطرفدار لکسوس آر ایکس با کد موتور ٢٠٠ توربو به نمایش در آمده است، به غیر از آر ایکس ٢٠٠ جدید مدل فیس‌لیفت آی‌اس‌٢٠٠ هیبرید هم به نمایش درآمده بود.

به نظر می‌رسد اگر مشکل ثبت سفارش لکسوس حل شود، ایرتویا برنامه‌های گسترده‌ای برای بازار دارد. در غرفه پرشیا خودرو هم نسل جدید سری ٧ و سری یک و دو جدید رونمایی شد.

همچنین مدل آی ٨ بدون توضیح خاصی در مورد فروش، به نمایش درآمده است. از سوی دیگر باید به غرفه جذاب لوتوس و مدل‌های رنگارنگ الیز و کاپ ٢٢٠ اشاره کرد که برای اولین بار در یک نمایشگاه به نمایش درمی‌آمدند.

در نهایت غرفه مدیران خودرو میزبان مدل جذاب و جدید چری تیگو٧ بود که از طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت درخور توجهی بهره می‌برد، ناگفته نماند تیگوی جدید به‌ راحتی می‌تواند با رقبای کره‌ای‌اش با قیمتی بسیار جذاب‌تر رقابت کند. این خودرو را باید در حد و اندازه‌های نسل فعلی کیا اسپورتیج دانست.

ایران خودرو و سایپا هم که در لحظات آخر به نمایشگاه آمدند، مدل‌های مختلف و جدید پژو و سیتروئن را عرضه کرده‌اند. در نهایت باید گفت کیفیت غرفه‌ها و خودروهای به نمایش درآمده و دکوراسیون اکثر غرفه‌ها بسیار برتر و بالاتر از سطح استاندارد‌های نمایشگاه‌های خودروی قبلی در کشور است که تا دیروز برگزار شده‌اند.

با هم تصاویری از نمایشگاه خودرو تهران ۲۰۱۷ را در خانه عکس تماشا می کنیم

منبع : mihanpost

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*