پرتره های خانوادگی جذاب

پرتره های خانوادگی که نسل های مختلف را در کنار هم قرار داده است!!

پرتره های خانوادگی که نسل های مختلف را در کنار هم قرار داده است.نشان از پیوند نسل های مختلف باهم دارد. عکاسی پرتره ای که شاخه ی مهمی از هنر است به خلق تصاویر زیبا از چهره افراد می پردازد و آن ها را در قالب یک عکس ماندگار می سازد. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با خانه عکس همراه شوید.

عکاسی پرتره ، شاخه‌ ای از عکاسی است که در آن از چهره انسان عکس برداری می‌شود .  این شاخه از عکاسی یکی از مشهور ترین انواع عکاسی است که هم در بین عکاسان آماتور و هم حرفه ای بسیار پر طرفدار است . این نوع عکاسی دارای انواع پرتره تمام قد ، پرتره پرسنلی ، پرتره هنری ، پرتره سیاسی ،پرتره تبلیغاتی و پرتره خانوادگی می باشد .یک عکاس پرتره حرفه ای بابد بتواند با  استفاده از تکنیک های عکاسی مثل استفاده از نور ، رنگ ها و ترکیب بندی ، عکس های با کیفیتی بگیرید .

جالب است بدانید تاریخچه عکاسی پرتره به اواسط قرن نوزدهم باز می گردد در آن زمان تکنیک داگرئوتیپ به تازگی هنر عکاسی را کاملا تجاری کرده بود .

حالا تصاویر بسیار جذابی را از پرتره های خانوادگی که توسط عکاسان حرفه تهیه شده را برای شما کاربران عزیز جمع آوری کرده ایم . در این تصاویر مشاهده خواهید کرده که چگونه نسل های مختلف یک یک خانواده در کنار یک دیگر قرار گرفته و با ژست های جذابی مقابل دوربین عکاسان حضورد دارند . در برخی از این تصاویر حتی تا شش نسل از یک خانواده نیز حضور دارند که یکی از آنها به شدت کهن سال بوده و دیگری تنها چند روز از متولد شدنش گذشته است .

پیشنهاد می کنم اگر به تازگی فرد جدید به خانواده و یا حتی به نسل شما اضافه شده است فرصت را از دست ندهید و سریعا همچون این تصاویر با ژست هایی جذاب و جدید پرتره های خانوادگی تهیه کنید .

 

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*