ربات FoldiMate

ربات FoldiMate که لباس های شما را مرتب تا می زند؟

ربات FoldiMate رباتی است  که می تواند  لباس های شما را مرتب تا کند . ربات ها وسایلی هستند که اختراع می شوند تا زندگی را برای انسان ساده تر کنند اما این ساده کردن قرار است تا کجا پیش برود . ربات FoldiMate  اختراع شده تا لباس ها را در کمتر از یک دقیقه تا کرده و تحویل دهد . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با خانه عکس همراه باشید .

خب از نظر من تا کردن لباس ها آنقدر هم سخت و طاقت فرسا نیست که نیاز باشد برای آن یک ربات طراحی کرد . اما اگر  این کار برای شما سخت و خسته کننده است باید بدانید که تنها نیستید و این کار برای بسیاری از افراد آنقدر سخته بوده که دانشمندان مجبور شدند برایش یک ربات طراحی کنند  .

حالا به لطف FoldiMate شما می توانید بعد از شستن لباس ها آنها را درون این ربات قرار داده و FoldiMate لباس را کاملا مرتب بصورت تا شده به شما تحویل می دهد.

این ربات جدید حدودا 30 کیلوگرم وزن داشته و برای مشاغلی که با لباس سر و کار دارند بسیار مناسب است . FoldiMate برای اتوشویی ها ، خیاطی ها و یا همچنین فروشگاه های لباس بسیار کاربردی است .

فقط کافیست تا لباس خود را روی چنگک جا لباسی این ربات قرار داده و دکمه شروع را بزنید . ربات تنها پس از یک دقیقه کار تا کردن لباس را به بهترین شکل ممکن به پایان می رساند.

قیمت FoldiMate بین 700 تا 850 دلار تخمین زده شده که بنظر نسبت به کاربردش قیمت منصفانه ای است . البته این ربات از سال 2018 به بازار عرضه خواهد شد . پس باید تا آن زمان تا کردن لباس ها را خودتان انجام دهید .

با هم در خانه عکس تصاویری از ربات FoldiMate که لباس های شما را مرتب تا می کند  را مشاهده می کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*